I.1. Domeniul și platforma online www.blt.ro sunt deținute și administrate de societatea TICKET TECHNOLOGIES S.R.L cu sediul în Calea Victoriei nr.224, Bl.D5, Sc.1, Et.7, Ap.28, sector 1, Bucuresti, CUI: RO35697122, J40/2632/2016, office@blt.ro denumită în continuare „furnizor de servicii de intermediere online sau piață online„. Blt.ro oferă servicii de promovare a evenimentelor și de intermediere a comercializării biletelor de acces la aceste evenimente.
I.2. Accesul la platforma online precum si utilizarea acesteia sunt guvernate de termenii și condițiile de mai jos care sunt întocmiți în conformitate cu prevederile următoarelor acte normative naționale și europene (legislație incidentă):
I.3. Informațiile prezentate pe această platformă precum și produsele oferite spre comercializare se adresează atât persoanelor fizice (consumatori) cât și persoanelor juridice, denumiți clienți.
I.4. Prin accesarea, vizitarea și utilizarea în orice mod a acestei platforme online, în integralitatea acesteia sau parțială, dvs luați la cunoștință asupra termenilor și conditiilor menționate mai jos. Prin plasarea comenzii, se confirmă faptul sunteți de acord cu termenii și condițiile blt.ro.
I.5. Furnizorul de servicii de intermediere online își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenii și condițiile acestei platforme online, fără a fi necesară o notificare prealabilă a clienților sau utilizatorilor.
III. DECLARAȚII, EXONERAREA DE RĂSPUNDERE ȘI OBLIGAȚII PARTAJATE
III.1. Furnizorul de servicii de intermediere online declară că este proprietarul platformei blt.ro și în urma semnării de catre Vânzător a contractului de promovare și intermediere, platforma online blt.ro va pune la dispoziția Vânzatorului spațiu pe această platformă online pentru prezentarea și promovarea evenimentelor precum și pentru comercializarea biletelor sale.
III.2. Furnizorul de servicii de intermediere online declară că toate informațiile sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere și legale, pe baza relației contractuale cu Vânzătorii.
III.3. Fiecare Vânzător ce prezintă evenimente pe aceasta platformă online, pe baza relației contractuale încheiate cu blt.ro, declară că este legal constituit, își desfașoară activitatea in conformitate cu legislația in vigoare aplicabilă, acționează în cadrul activitatii sale comerciale și este asimilat unui profesionist conform legislației incidente, are capacitatea legală și toate autorizatiile cerute de legislația specifică pentru organizarea evenimentelor prezentate și pentru comercializarea biletelor pe platforma blt.ro, are capacitate si autoritate deplină pentru a exercita toate drepturile și pentru a-și îndeplini obligațiile în referitoare la protecția consumatorului, protecția drepturilor de autor, concurență, protecția datelor cu caracter personal, comerțul electronic, precum și cele aplicabile contractelor la distanță.
III.4. Pentru realizarea serviciilor de promovare și comercializare a biletelor pe blt.ro, vânzătorii vor pune la dispoziția furnizorului de servicii de intermediere online afișul de prezentare a Evenimentului, o descriere a Evenimentului, informații privind Evenimentul, cum ar fi dar fara a se limita la data, locul de desfasurare, ora de incepere, conditii si modalitatea de acces, eventuale restrictii, regulamentul de desfasurare (daca este cazul), numele și imaginea actorilor, soliștilor, invitaților, etc ( asupră cărora are responsabilitate deplină)
III.5. Biletele emise pe platforma online blt.ro sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorilor și sunt livrate direct către cumpărători, fără ca platforma online blt.ro să aibă drept de proprietate asupra acestora.
III.6. Vânzătorii sunt cei care pun la dispoziția furnizorului de servicii de intermediere online, pentru fiecare Eveniment în parte, numărul de bilete care urmează să fie comercializat prin intermediul Platformei sau, dupa caz, seriile și numerele biletelor pentru care Vânzătorul a indeplinit formalitatile cu autoritatile fiscale competente. Vânzătorii se obligă să indeplinească toate formalitațile fiscale de înregistrare a seriilor și numerelor biletelor care urmează sa fie comercializate prin intermediul blt.ro.
III.7. Fiecare vânzător, pe baza relației contractuale cu furnizorul de servicii de intermediere online, este responsabil pentru fiecare eveni ment, de următoarele aspecte, declarând și garantând că:
III.8. Furnizorul de servicii de intermediere online declara ca blt.ro nu va prelua în nici un moment al derularii relației contractuale proprietatea sau descrierii, organizării și desfășurării evenimentelor prezentate pe platforma online blt.ro, responsabilitatea aparținând exclusiv Vânzatorului.
III.9. Furnizorul de servicii de intermediere online declară că nu oferă bilete consumatorilor prin propriul serviciu de intermediere online sau prin intermediul unui alt Vânzător pe care îl controlează, nu concurează direct sau indirect cu alți Vânzatori și nu aplică nici un fel de tratament diferențiat între Vânzătorii înregistrați în platforma blt.ro.
III.10. Furnizorul de servicii de intermediere online și Vânzătorii declară că nu oferă, prin intermediul serviciilor de intermediere online, bunuri și servicii auxiliare sau produse financiare aferente biletelor comercializate.
III.11. Furnizorul de servicii de intermediere online declară că întreprinde toate diligențele profesionale pentru a asigura acuratețea informațiilor de pe această platforma online (inclusiv prețuri) și că toate informațiile prezente pe blt.ro sunt oferite cu bună credință. Imaginile publicate sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, datorită procesului de execuție a fotografiilor sau a setărilor monitorului dvs sau pot apărea mici diferențe de design/grafică. De asemenea există posibilitatea, puțin probabilă, de a apărea erori de natură tehnică sau de conținut, legate de specificațiile evenimentelor (ex: data, locul de desfasurare, ora de incepere, conditii si modalitatea de acces, eventuale restrictii, actori, soliști, etc) sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea biletelor, care pot aparea de exemplu, din cauza lipsei/intermitenței conexiunii internet determinată de furnizorii de servicii de comunicații electronice, erori umane sau de software, etc.
III.12. Furnizorul de servicii de intermediere online declară că dacă în ciuda tuturor demersurilor realizate, pe interfața platformei online s-au afișat totuși informații greșite, dintr-o posibilă eroare, fără intenția de a induce in eroare potențialii consumatori, se va comunica clientului (în cazul în care efectuează o comanda) prețul real și corect, în cunostința căruia acesta are dreptul de a nu accepta oferta modificată.
III.13. Furnizorul de servicii de intermediere online și Vânzătorii declară că nu sunt obligați să confirme o comandă realizată la un preț derizoriu sau net inferior prețului real al unui bilet la un eveniment, datorită unor serii de interdicțiii fiscale, decât în condițiile legii.
III.14. Furnizorul de servicii de intermediere online declară că întreprinde toate măsurile privind asigurarea securității cibernetice a platformei online însă nu garantează în totalitate faptul că www.blt.ro.ro, serverele pe care este găzduită sau e-mailurile trimise de subscrisă sunt în mod constant și continuu fără viruși sau fără alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, sau orice alți factori similari cu efect perturbator, cauzate de posibile atacuri cibernetice. Clientul folosește platforma www.blt.ro.ro pe răspunderea proprie, având obligația deținerii unor soluții personale și adecvate de securite cibernetică instalate pe mijloacele electronice pe care le utilizează pentru accesarea platformei online.
III.15. Furnizorul de servicii de intermediere online declară că este exonerat de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea platformei online sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe platforma www.blt.ro.ro.
III.16. Furnizorul de servicii de intermediere online declară că nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea evenimentelor care sunt în responsabilitatea Vânzătorilor.
III.17. Furnizorul de servicii de intermediere online nu își asumă responsabilitatea pentru imaginile, textele, descrierile calitative și cantitative ale Evenimentelor prezentate pe platforma www.blt.ro, acestea fiind puse la dispoziția BLT.RO de către Vânzători, fiind în responsabilitatea acestora.
III.18. Furnizorul de servicii de intermediere online nu își asumă responsabilitatea pentru daunele pe care Clientul sau orice altă terță persoană le-ar putea suferi ca rezultat al neîndeplinirii de către Vânzători a oricărei obligații ale acestora conform Comenzii și nici pentru daune care ar putea rezulta din utilizarea biletelor după livrare, cu atât mai puțin pentru pierderea acestora.
IV.1. Toate prețurile, inclusiv cele referitoare la taxa de emitere bilet (comision), afișate pe blt.ro sunt prețuri finale și includ TVA.
IV.2. Prețul biletului este afișat în secțiunea „selecție locuri„ din cadrul fiecărui eveniment în funcție de numărul de locuri precum și de sectorul/ rândul/ locul ales de client, aceste informații fiind oferite înainte de finalizarea comenzii (etapa precontractuală).
IV.3. Taxa de emitere bilet (comisionul) este comunicată clientului în secțiunea „rezumat comandă„ înainte de transmiterea solicitării comenzii (în etapa precontractuală)
IV.4. Prețul final al biletului poate fi redus dacă se aplică un cod promoțional valid în secțiunea dedicată din cadrul comenzii
IV.5. În momentul finalizării comenzii, clientul este informat cu exactitate cu privire la prețul final pe care trebuie să îl achite pentru comandă, inclusiv, după caz, serviciile de transport (în cazul în care se alege opțiunea tipărire și transmitere bilet prin curier).
IV.6. Modalitatea de plată este online, cu cardul bancar ( credit, debit, național sau internațional).
IV.7. Realizarea plăților prin intermediul platformei online blt.ro se realizează prin serviciul de procesare a platilor online Netopia-Mobilpay, agreat de furnizor și vânzător.
IV.8. Prețul biletului si taxa de emitere a biletului (după caz) achitate de către Client vor fi încasate direct de către Vânzător sau de către platforma online blt.ro și ulterior virat vânzătorului doar prețul biletului (după caz);
V.1. Biletul poate fi achiziționat din contul de client, pe baza autentificării sau prin introducerea datelor pentru pentru crearea unui cont.
V.2. Confirmarea de comandă va fi transmisă imediat, prin poșta electronică la adresa de mail comunicată de către client, după confirmarea efectuării plății.
V.3. Clientul este responsabil pentru informațiile transmise la momentul înregistrării comenzii. Furnizorul de servicii de intermediere online nu este răspunzător în cazul in care comanda nu va putea fi confirmată sau livrată la adresa de email transmisă de client din cauza erorilor căsuței de e-mail sau ale scrierii greșite a denumirii acesteia. Se acceptă modificarea adresei electronice de livrare a comenzii dupa ce aceasta a fost platită, însă numai după contactarea prealabilă a societății pe email sau telefon.
V.4. In cazul unor alte eventuale erori din comandă, clientul va trebui sa contacteze platforma online blt.ro și va primi precizari referitor la condițiile de modificare, anulare și/sau de rambursare ale comenzii, etc (după caz).
VI.1. Tranzacția de vânzare a biletelor (“Contractul la distanță) va fi incheiată intre Vânzător si Client (Participant la eveniment). Prin urmare toate drepturile si obligatiile derivate din Contractul la distanță sunt reglementate în beneficiul și respectiv în sarcina Vânzătorului și a Clientului.
VI.2. Biletele emise îndeplinesc formalitațile fiscale de înregistrare, fiind considerate documente fiscale întrucât prezintă toate informațiile de identificare ale organizatorului, valoare, serie și număr
VI.3. Fiecare loc selecționat va primi un bilet separat și va putea fi folosit o singura dată pentru acces. În lipsa biletelor, accesul la eveniment nu va fi permis.
VI.4. In cazul biletelor electronice, acestea vor putea fi afișate pe telefonul mobil sau imprimate și prezentate la acces pentru scanare. Biletele vor fi generate automat în secțiunea „contul meu„ a platformei blt.ro după confirmarea tranzacției bancare și pot fi descărcate în format .pdf și trimise pe mailul clientului (după caz))
VI.5. In cazul biletelor în format fizic, acestea vor fi tipărite de către blt.ro și transmie prin firmă de curierat la adresa furnizată de client, costurile de transport fiind communicate clientului și suportate de către acesta (după caz)
VII. DREPTUL DE RETRAGERE. EXCEPȚII
VII.1. Consumatorii au dreptul de se retrage dintr-un contract la distanță în termen de 14 zile de la data achiziției unui produs sau a unui serviciu, cu anumite excepții.
VII.2. Printre excepțiile de la dreptul de retur ale consumatorilor se regăsesc și „serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică„ (art 16, alin 1, lit l – OG 34/2014)
VII.3. Evenimentele prezentate pe blt.ro ce fac obiectul prezentului contract la distanță sunt considerate activitați de agrement (amuzament, distracție, divertisment, plăcere) fiind caracterizate printr-o serie de elemente calitative (detaliate în afișul de prezentare) și cantitative (o dată de executare specifică).
VII.4. Astfel, biletele achiziționate la evenimentele prezentate pe platforma blt.ro sunt exceptate de la dreptul de retur al consumatorilor în 14 zile de la cumpărare, aspecte valabile și pentru persoanele juridice.
VIII. MODIFICĂRI SAU ANULĂRI ALE EVENIMENTELOR
VIII.1. Toată răspunderea față de Client pentru planificarea, organizarea și desfășurarea Evenimentului aparține exclusiv Vânzătorului.
VIII.2. In cazul apariției unor modificări ale caracteristicilor evenimentului pentru care au fost emise bilete, (anulare, suspendare sau amânare Eveniment) Vânzătorul se obliga să anunțe platforma online blt.ro și clienții în cel mai scurt timp posibil, fără a depăși 5 zile de la data producerii faptei (luării la cunoștință a vânzătorului).
VIII.3. În cazul în care se modifică data la care va avea loc evenimentul, vânzătorul va comunica de îndata platformei online blt.ro/clienților aceste informații actualizate, clientul având posibilitatea acceptării datei noului eveniment și implicit preschimbarea biletului sau poate refuza, caz în care i se va rambursa contravaloarea sumelor achitate de către acesta.
VIII.4. În cazul în care Vânzătorul nu şi-a îndeplinit obligaţia de a livra evenimentul la data de pe bilet, clientul are dreptul de a solicită livrarea evenimentului într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanţelor. În cazul în care vânzătorul nu poate livra evenimentul în termenul suplimentar respectiv, clientul are dreptul la rezilierea contractului la distanță, caz în care are dreptul la rambursarea sumelor achitate în maxim 7 zile.
VIII.5. În cazul anularii Evenimentului, Vânzătorul va fi singurul responsabil pentru restituirea sumelor de bani achitate de Client daca deja i-au fost virate aceste sume; in caz contrar, restituirea se va face de catre blt.ro.
VIII.6. Toate cererile de restituire a contravalorii biletelor evenimentelor anulate/modificate trimise către blt.ro vor fi redirectionate catre Vânzător, acesta urmând să le soluționeze în cel mai scurt timp posibil, fără a depăși 7 zile de la data la care a fost înșiințat.
VIII.7. Vânzătorii vor restitui clienților contravaloarea biletului și taxa de emitere a biletului (acolo unde este cazul), cu informarea blt.ro, dar in orice caz nu mai tarziu de 7 de zile de la data la care:
IX.1. Furnizorul de servicii intermediare online acționează în mod diligent, obiectiv și proporțional în aplicarea și asigurarea respectării Termenii și condițiilor, ținând seama în mod corespunzător de drepturile și interesele legitime ale tuturor părților implicate.
IX.2. Furnizorul de servicii intermediare moderează conținutul prin activități neautomatizate, cu scopul, în special, de a detecta, identifica și aborda conținutul ilegal sau informațiile incompatibile cu condițiile generale de utilizare ale platformei blt.ro, furnizate de vânzători.
IX.3. Măsurile luate care afectează disponibilitatea, vizibilitatea și accesibilitatea potențialului conținut ilegal respectiv sau a informațiilor respective pot fi:
IX.4. În cazul în care vreunul dintre evenimentele publicate sau orice altă informație este considerată a fi conțiunut ilegal, intrând sub incidența Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, precum și sub incidența oricărui alt act normativ național sau european, Clientul este rugat să aducă acest fapt prin transmiterea de notificări suficient de precise și justificate în mod corespunzător către blt.ro, la adresa de contact de la secțiunea de contact pentru a putea fi luate măsurile legale necesare, dacă este cazul.
IX.5. Pentru situația descrisă la punctul anterior, notificarea transmisă de client trebuie să conțină toate elementele următoare:
(a) o explicație suficient de justificată a motivelor pentru care persoana fizică sau entitatea susține că informațiile în cauză constituie conținut ilegal;
(b) o indicație clară a localizării electronice exacte a informațiilor respective, de exemplu URL-ul sau URL-urile exacte sau, dacă este necesar, informații suplimentare care să permită identificarea conținutului ilegal, adaptate în funcție de tipul de conținut și de tipul specific de serviciu de găzduire;
(c) o declarație care să confirme că persoana fizică sau entitatea care transmite notificarea are cu bună-credință convingerea că informațiile și susținerile cuprinse în notificare sunt exacte și complete.
(d) numele și adresa de e-mail ale persoanei fizice sau ale entității care transmite notificarea, cu excepția cazului în care informațiile sunt considerate ca implicând una dintre infracțiunile menționate la articolele 3-7 din Directiva 2011/93/ UE;
X.1. Furnizorul de servicii intermediare online utilizează pe platforma online blt.ro o serie parametri pe baza cărora stabilește ierarhia evenimentelor într-un mod nearbitrar, mecanismul de ierarhizare ținând seama de caracteristicile evenimentelor oferite consumatorilor prin intermediul serviciilor de intermediere online precum și de relevanța acestor caracteristici pentru consumatori și clienți. Ierarhia prezentării evenimentelor este diferită și distinctă de modul de structurare a paginilor/secțiunilor platformei blt.ro
X.2. Ierarhia standard de organizare a vizibilității ofertelor de evenimente de pe platforma blt.ro este prezentat pe criteriul bazat pe data evenimentului sub forma setărilor implicite cu scopul de a actualiza aspectul primei pagini, sau de a dinamiza ierarhia sau cu scopul de a se distinge serviciul de intermediere online oferit Clientilor, astfel că evenimentul cu data cea mai recentă apare in poziția superioară a ierarhiei.
X.3. Platforma online blt.ro nu permite reorganizarea setărilor implicite (default) de către clienți prin intermediul instrumentelor de sortare care pot avea un impact asupra ierarhiei ofertelor de evenimente ale Vânzătorilor: nume (ordine alfabetică crescătoare sau descrescătoare), preț (crescător/descrescător), număr de recenzii ale utilizatorilor/rating (crescător/descrescător), model (alfabetic crescător sau descrescător) etc.
X.4. Evenimentele cu caracter excepțional pot genera o creștere semnificativă a cererii din partea clienților, ceea ce poate conduce la modificări temporare ale parametrilor principali pe baza cărora se stabilește ierarhia standard.
X.5. Furnizorul de servicii intermediare online oferă posibilitatea influențării poziției în ierarhie prin plata de către Vânzători, caz în care o astfel de remunerație directă sau indirectă conduce la creșterea poziției în ierarhie a produsului, situație în care produsul va fi afișat însoțit de o sintagma care va evidenția caracterul promovat al ierarhiei prin plată (ex: ‘’promovat’’, etc)
XI.1. Furnizorul de servicii de intermediere online nu permite postarea de recenzii pe platforma online blt.ro și nici nu oferă access la la recenziile clienților cu privire la evenimentele la care au partcipat (clienți care au cumpărat bilete)
XII. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
XIII.1. Furnizorul de servicii intermediare online este proprietar și operator al platformei online blt.ro și proprietar al mărcii înregistrate cu același nume. Orice utilizare și/sau reproducere, sub orice formă și în orice scop, a materialelor publicate pe platforma online (inclusiv numele, designul, logo-ul și structura site-ului, imaginile produselor și textele), fără acordul prealabil al deținătorului, este interzisă și va fi sancționată conform legislației române în vigoare privind dreptul de proprietate intelectuală.
XII.2. Conținutul blt.ro incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a furnizorului de servicii intermediare online, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Raportarea eventualelor încălcări ale dreptului de autor se va transmite la adresa de e-mail din secțiunea contact.
XII.3. Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de blt.ro, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al blt.ro asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al blt.ro.
XIII. Conduita CLIENȚILOR / UTILIZATORILOR
XIII.1. Nu este permisă utilizarea platformei online blt.ro în nici un mod care încalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă natură sau orice ordin al unei instanțe din orice jurisdicție relevantă sau în orice scop care nu este permis de lege;
XIII.2. Nu este permisă utilizarea platformei online blt.ro pentru a distribui reclame de orice fel sau pentru comunicarea de mesaje false sau inșelătoare de orice fel.
XIII.3. Nu este permisă accesarea datelor altor utilizatori ai platformei online blt.ro, pătrunderea sau accesarea oricarei dintre măsurile de securitate referitoare la platforma online;
XIII.4. Nu este permisă introducerea niciunui program malware, virus sau alt program software dăunător care dăunează sau interferează cu funcționarea site-ului, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, denial of services, worms, cai troieni, viruși sau orice alt software sau hardware cu acest scop, etc
XIV. Dreptul de a actualiza continutul platformei online
XIV.1. Furnizorul de servicii de intermediere online iși rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale structurii, designului și funcționalitățiiblt.ro, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor sau clienților.
XV.1. Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe blt.ro, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea va fi comunicată direct, fie la datele de contact din secțiunea contact fie prin intermediul contului de client.
XV.2. Cererile vor fi soluționate în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la data înregistrării cererii.
XVI. LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR
XVI.1. Interpretarea, valabilitatea și executarea dispozițiilor prezenților Termeni și Condiții, precum și toate drepturile și acțiunile la dispoziția Părților în conformitate cu prezenții Termeni și Condiții vor fi guvernate de legea din Romania.
XVI.2 În cazul în care una dintre clauzele prezentului contract la distanță ( termeni și condiții) va fi declarată nulă sau inaplicabilă printr-o modificare a legislației, reglementări sau printr-o decizie a justiției, aceasta nu va afecta în niciun fel validitatea și respectarea celorlalte clauze.
XVI.3. Părţile Contractului la Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la Distanță.
XVI.4. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din București.
XVI.5. Consumatorii ( clienții persoane fizice) au posibilitatea și modalitatea de a recurge la un mecanism extrajudiciar de depunere și tratare a reclamațiilor (SAL- Soluționarea alternativă a litigiilor sau SOL – Soluționarea online a litigiilor), ale căror date de contact se regăsesc în secțiunea de jos (footer) a paginii principale a platformei online.
XVII. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT
XVII.1. Niciuna din părţile Contractului la Distanță nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial - a oricărei obligații care îi revine în baza Contractului la Distanță, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forța majoră. Răspunderea este înlăturată atunci când prejudiciul este cauzat de forţă majoră sau de caz fortuit, definite conform legislației în vigoare.
XVII.2. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora, intervenit după intrarea în vigoare a Contractului la Distanță și care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ.
XVII.3. Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la producerea/încetarea cazului de forță majoră.
XVII.4. Dacă partea care invocă evenimentul de forță majoră este vânzătorul / platforma online blt.ro, notificarea din partea acestuia se va realiza prin una din următoarele metode: email către clienți, mesaj în contul de client, redactarea unui mesaj în pagina principala (home page), anunț în ziar de circulație națională, sau orice alt canal de comunicare media (după caz)
XVII.5 Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte a Contractului la Distanță va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului la Distanță, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese.
XVIII. PUNCT UNIC DE CONTACT
XVIII.1. Furnizorul de servicii intermediare online desemnează ca punct unic de contact care permite comunicarea directă prin mijloace electronice cu autoritățile competente și cu destinatarii serviciului (vânzatori și clienți) adresa de email: office@blt.ro