PRIMA PAGINA»INTREBARI FRECVENTE
Bilet electronic

Intrebari frecvente

Am avut cont pe vechiul site si nu ma mai pot autentifica. De ce ?

Din pacate trecerea la noua platforma a insemnat un nou mod mai simplu de autentificare si preluare a datelor personale, iar datele anterioare nu au putut fi preluate. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient si va stam la dispozitie pentru intrebari sau suport la 0733.258.258 de luni pana vineri intre 10 si 18.

 

Ce este biletul electronic ?

Biletul electronic este o modalitate foarte comoda si sigura de a achizitiona bilete la evenimente. Odata plata efectuata, veti primi prin email un link unde gasiti biletul dumneavostra in format electronic. Acesta are valoare de factura si pe baza lui se face accesul in spatiul de spectacol. Biletele le veti gasi mereu in sectiunea contul meu a site-ului

De ce trebuie printat biletul ?

Accesul in spatiul de spectacole se face pe baza citirii codului de bare de pe biletul printat. Daca nu printati biletul, nu aveti acces in spatiul evenimentului. Doar daca se specifica express, puteti prezenta codul de bare direct de pe ecranul telefonului mobil.

Toate locurile sunt gri si nimic colorat. De ce ?

Nu mai sunt bilete disponibile online pentru spectacolul ales.

In timpul procesului de comanda, pot folosi butoanele de BACK si FORWARD ale browserului sau functia REFRESH?

Te rugam sa nu o faci. Toate paginile sunt prevazute cu butoane de avansare la pagina urmatoare ("Pasul Urmator"), respectiv de revenire la pagina precedenta ("Pasul Precedent"). Foloseste-le pe acestea pentru a fi sigur ca procesul de cumparare decurge normal.

Primesc un mesaj de eroare spunand ca biletele au fost cumparate de altcineva. De ce ?

Din momentul in care iti alegi locurile in sala, acestea sunt rezervate 10 minute. Daca nu termini plata in acest interval, biletele vor fi repuse in vanzare.

Am completat datele personale si imi apar erori cand apas butonul "Pasul urmator". De ce?

Verifica datele introduse in campurile de creare cont : numele trebuie sa aiba cel putin 3 caractere, numarul de telefon sa fie format din 10 cifre (0xxxxxxxxx), email-ul sa fie unul valid etc..


BLT.ro pastreaza datele mele de card?


Nu. Procesarea platii este facuta de Mobilpay, partenerul nostru. Datele tale sunt transmise intr-un sistem securizat (https) si nu pot fi interceptate de o terta parte.

Am completat datele cardului, am apasat butonul "Approve", dar pagina urmatoare nu se incarca. Ce pot face?

Te rugam sa astepti. Daca apesi butonul REFRESH sau butonul BACK al browserului tau, este foarte probabil ca plata sa fie facuta de mai multe ori. Daca pagina urmatoare nu s-a incarcat sau a aparut o eroare, asteapta cel putin o ora pina sa repeti tranzactia. Daca lucrurile decurg la fel si la urmatoarea incercare, descrie problema pe mail, la office@funticket.ro, si o sa iti raspundem intr-un interval de maxim 48 de ore.

Am efectuat plata si am primit mesajul "TRANZACTIA A ESUAT, va rugam sa contactati BANCA EMITENTA a card-ului." Ce pot face?

Banca emitenta a cardului este singura in masura sa iti ofere informatii despre tranzactia pe care ai incercat sa o faci. Posibile motive pentru care ai primit acest mesaj: fonduri insuficiente, cardul este expirat, cardul nu este inrolat in sistemul 3D Secure, etc. Contacteaza, deci, banca emitenta a cardului.

Am asteptat foarte mult in pagina unde se introduc detaliile card-ului. Nu am primit biletele dar banii mi-au fost luati. Ce pot face?

Din pacate, biletele pe care le-ai ales au fost rezervate doar 10 minute. Daca a durat mai mult sa faci plata, aceastea au fost repuse la vanzare. Contacteaza-ne pe mail la office@blt.ro si o sa iti raspundem intr-un inteval de maxim 48 de ore.

Am incercat sa platesc, am primit eroare si mi-au fost blocati banii. Ce fac?

Scrie un mail si descrie-ne cu cat mai multe amanunte situatia la office@bltt.ro. Situatia apare din cauza unei prerezervari a sumei de plata pe care o face ROMCARD ( asociatia bancilor procesatoare ) inainte de finalizarea tranzactiei. Daca totul este ok, banii se deblocheaza in maxim 24 ore.

 

Am facut o comanda, insa tranzactia bancara mi-a dat eroare. Ce pot face ?

Puteti relua plata direct din zona "contul meu" timp de 24 de ore de la prima inregistrare, nemaifiind nevoie de inregistrarea unei comenzi noi. Daca aveti intrebari ne puteti apela la 0733.258.258 de luni pana vineri intre 10 si 18.

Cat de sigur este sa-mi tiparesc singur biletele?

Este la fel de sigur ca un bilet normal. Biletele tiparite acasa sunt citite individual la intrarea la spectacol de catre sistemul nostru de control. Cu un bilet, o singura persoana poate intra la spectacol, deci, in cazul existentei a mai multor copii, doar persoana inscrisa pe bilet va avea acces.

Primesc biletele si pe email?

Nu, pe adresa de email vei primi doar confirmarea generarii acestora.Biletele le vei putea descarca din sectiunea specifica din " Contul meu". In caz ca nu primesti confirmarea, verifica, totusi, si folderul BULK / SPAM / JUNK - s-ar putea ca emailul trimis de noi sa fi ajuns, din greseala, acolo.

Am primit biletele si am observat ca sunt intr-un format ciudat de fisier - PDF. Ce fac?

Pentru a putea tipari biletele, trebuie sa ai instalat programul Adobe Reader.

Ce fel de imprimanta trebuie sa folosesc pentru tiparire?

O imprimanta inkjet sau laser. Nu este important sa tiparesti color biletele, dar o poti face daca doresti. Foarte important este sa alegi o calitate buna pentru tiparire si nu "economic" sau "draft" si sa nu le micsorezi/maresti.

Daca deformez biletele atunci cand le tiparesc, adica le maresc sau le micsorez, pot intra la spectacol?

Marirea sau micsorarea biletelor poate face codul de bare ilizibil si, astfel, accesul tau la spectacol poate fi ingreunat. Pastreaza, te rugam, formatul trimis de noi.

Ce se intampla daca uit biletele acasa?

Prezentarea biletului este obligatorie pentru accesul la eveniment, daca nu este specificat expres accesul prin scanarea telefonului mobil.

Am citit bine toate intrebarile din acest document, dar nu gasesc raspunsul de care am nevoie. Ce fac ?

Trimite intrebarile tale legate de achizitionarea de bilete on-line pe mail, la office@blt.ro, va vom raspunde in maxim 48 de ore.

© Copyright Ticket Technologies 2017. Toate drepturile rezervate.